Zaprojektuj i wybuduj z nami halę namiotową

Zaprojektuj i wybuduj halę Łukasiuk
Hala namiotowa

Oferujemy najbardziej ekonomiczny system budownictwa wielkopowierzchniowego w Europie

Specjalizujemy się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży hal namiotowych całorocznych i hal nieizolowanych. Swoją pracę opieramy na ciągłym doskonaleniu i regularnie wdrażanych innowacjach w obszarze hal namiotowych, co daje nam pozycję lidera w branży w kontekście nowoczesności i jakości oferty. Z naszej wiedzy i doświadczenia korzystają klienci z całej Europy.

• + 700

• + 4 mln

kilogramów
    konstrukcji

Łukasiuk to więcej niż firma budująca hale namiotowe

Inwestujemy w kompetencje, stawiamy na profesjonalizm i solidność podobną do stalowej konstrukcji naszych hal. Firmę Łukasiuk tworzy zespół doświadczonych specjalistów, którzy wspierają naszych klientów na każdym etapie inwestycji — od projektu po montaż. Choć na co dzień jako Łukasiuk pracujemy w Siedlcach, działamy globalnie, realizując inwestycje dla klientów w Polsce i za granicą.

Zapewniamy jakość, po którą wracają klienci

To, co dziś reprezentuje Łukasiuk Polska to wynik ponad 12-letniego doświadczenia w budowie obiektów wielkopowierzchniowych. Unikalne standardy, jakie udało nam się wypracować, owocują zaufaniem naszych klientów, którzy wracają do nas po kolejne hale namiotowe. Aż 30% z nich zdecydowało rozszerzyć lub ponowić zamówienie.

• Wiemy, w jaki sposób skutecznie realizować nawet najbardziej niestandardowe inwestycje. Podejmujemy się projektów zróżnicowanych pod względem powierzchni  i wykończenia.

• Wysoka jakość naszych produktów jest dla nas równie ważna jak jakość obsługi, która nie kończy się na sprzedaży. Klienci decydujący się na zakup hali namiotowej Łukasiuk, otrzymują 10-letnią gwarancję na konstrukcję i prace montażowe.

• Mamy przejrzyste zasady działania, dzięki którym klient ma ciągłą kontrolę na każdym etapie realizacji inwestycji.

Obiekty Łukasiuk spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa

Obiekty Łukasiuk — bez względu na to, czy są to hale namiotowe przemysłowe, rolnicze czy magazynowe — spełniają wszystkie wymagane normy bezpieczeństwa. Do budowy używamy wysokojakościowych komponentów, a także zapewniamy nadzór inżynierski podczas budowy.

• Posiadamy certyfikaty potwierdzające jakość materiałów i prac montażowych (TÜV Rheinland, CE).
  • Prace montażowe podczas wznoszenia hali namiotowej przeprowadzamy zgodnie z zasadami BHP i ppoż.
  • Do użytku oddajemy obiekty w pełni ukończone, spełniające wymogi uwzględnione w projekcie. Prace montażowe wykonujemy precyzyjnie, co zmniejsza ryzyko serwisowania hali namiotowej w przyszłości.

Gazele Biznesu

W 2022 roku firma Łukasiuk Polska dołączyła do elitarnego klubu Gazel Biznesu.

Zostaliśmy przyjęci do grona najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu – najstarszego i najbardziej wiarygodnego rankingu firm sektora MŚP w kraju.

To cenne wyróżnienie jest świadectwem naszej wiarygodności, transparentności i rzetelności. Jest też odzwierciedleniem codziennej pracy w firmie Łukasiuk i naszych starań nie tylko o dobre opinie, lecz przede wszystkim o realną satysfakcję klientów.

Poznaj cenę hali dopasowanej do Twojego biznesu

Wyceń halę

Dokładnie to, czego oczekiwaliśmy

Firma Łukasiuk wybudowała dla nas dwie hale namiotowe Thermo, doskonale spełniając nasze oczekiwania zarówno co do jakości, jak i estetyki obiektów. Podczas prac projektowych spotkaliśmy się ze zrozumieniem dla naszych indywidualnych wymagań i zaleceń. Wspólnie rozważaliśmy różne możliwości, omawialiśmy kolejne warianty projektu, by ostatecznie powstały miejsca do pracy i profesjonalnego serwisu – i to dokładnie takie, jakich oczekiwaliśmy.

Mirosław Wróbel – Salon Mercedesa Wrocław
Lokalizacja: Wrocław

Kompleksowe wykonawstwo Łukasiuk odciążyło nasz zespół

Zleciliśmy firmie Łukasiuk postawienie hali namiotowej izolowanej o powierzchni 2100 m2 w formule „zaprojektuj-wybuduj”. Po stronie firmy Łukasiuk było wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie fundamentów bezpośrednich, posadzki przemysłowej oraz montaż hali namiotowej. Dzięki kompleksowemu wykonawstwu realizacja inwestycji przebiegała sprawnie i bez nadmiernego angażowania naszych pracowników.

ETI Polam Sp. z o.o.
Lokalizacja: Pułtusk

Współpracujemy od wielu lat

Mamy trzy obiekty zrealizowane z tym dostawcą. Pierwszą halą, wybudowaną dla nas przez firmę Łukasiuk, była hala namiotowa z systemem Anti Drip. Współpraca, jak i jakość obiektu były tak satysfakcjonujące, że po jakimś czasie zamówiliśmy dwa kolejne – tym razem już w wyższej technologii – Thermo. Jesteśmy więc stałym klientem firmy Łukasiuk, choć dzieli nas spora odległość – S&Garden ma siedzibę w Trzebiczu, w woj. lubuskim. Współpracujemy od wielu lat, z obopólną korzyścią.

S&Garden Sp. z o.o.

Montaż przebiegał bardzo sprawnie

Zależało nam na obiekcie o wysokiej jakości przy maksymalnie zoptymalizowanych kosztach inwestycji. Firma Łukasiuk zaproponowała nam halę namiotową kotwioną na szpilach – to alternatywna forma mocowania hali do podłoża, równie skuteczna co kotwienie do fundamentów. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie. Montaż przebiegał bardzo sprawnie i w tej chwili mamy już dwie hale mocowane w ten sposób.

CENTRO-CHEM
Lokalizacja: Turka; Lublin

Realizacja hali namiotowej dla salonu Mercedesa we Wrocławiu
Realizacja hali namiotowej dla ETI Polam w Pułtusku
Realizacja hali namiotowej dla S&Garden Sp. z o.o. w woj. lubuskim